Pobočkové telefonní ústředny
Pobočkové telefonní ústředny se používají především pro uskutečnění hovorů uvnitř firmy nebo organizace a pro rozdělování příchozích hovorů jednotlivým účastníkům. Dříve používané analogové systémy byly nahrazeny ve většině případů modernějšími digitálními. Analogové systémy se používají jen u nejmenších konfigurací, kde uživatelé nevyžadují využití nejmodernějších funkcí a požadují nízkou cenu.
Analogové pobočkové ústředny lze připojit na běžné telefonní linky HTS, digitální ústředny mimo to také na ISDN, VoIP apod.
K ústřednám existuje celá řada doplňkových nadstaveb, jako je hlasová pošta, call centrum, GSM brány, SW pro rozúčtování hovorného, elektronický vrátný, bezdrátové telefony DECT, integrace telefonu s PC, VoIP telefonie ap.
Návrh vhodného telekomunikačního systému Vám přinese nemalou úsporu za telekomunikační poplatky.
Návrh řešení a cenovou nabídku vypracujeme zdarma.